Timto prispevkem zahajuji prilezitostne okenko s podtitulem "Cim me Japonsko dela radost". Prvni prispevek rad venuji Shinkasenum, cimz zaroven napravuji jistou asymetrii, kdyz jsem na blogu prve popisoval "cinsky" maglev od siemense. Puvodne jsem napsal na toto tema bajecne ctyrstrankove pojednani, po jehoz precteni jsem zjistil, ze je to nezverejnitelny myslenkovy maglajz navic jdouci proti duchu meho blogu s kratkymi texty.
Z puvodniho pojednani jsem pro predstavu vybral par hesel:
Shinkazen Super Express Service od roku 1964; bankrot statnich drah v dusledku jeho stavby 1987; narodni hrdost; sekundarni ekonomicky efekt; nadrazni restaurace a obchudky; obento a moči; porizeni jizdeky; fronta na porizeni jizdenky; automat na jizdenky; JR pass; Tokaido Shinkansen (Tokio-Osaka); Nozomi; uklizeci cety; pravidlo o zakazu dobihani Shinkansenu; skripnuti dvermi (SD) jako nejcastejsi incident pri cestovani; 16 vozu = 403 metru; 1320 mist k sezeni; 1.-3.(5.) vozy bez mistenky; orientace na nastupisti; dobihani vlaku s kufry a SD; disciplinovana fronta na nastupisti; japonske starenky ("mrstne jako jesterky a nehledi na nejakou tu ranu"); sedadla jako v letadle; informacni servis; tichy vuz cislo 8; rozjezd vlaku; vyhled do kraje pri nizsich rychlostech; stahovani roletek cestujicimi sedicimi u oken; azyl u WC, odpadkovych kosu a napojovych automatu; hodokvas - pojidani obenta; stevardky a napojovy servis; opily starik; hermetizace vlaku a jizda v tunelech; vyhled do kraje pri vyssich rychlostech; radost z toho jak to vsechno krasne funguje; smutek z faktu, ze cesta jiz konci.
Prujezd Shinkasenu stanici je zazitek.
Žádné komentáře:
Okomentovat