20. 8. 2011

po 20 letech

jsem si koupil plastikovy model a zacal lepit, jen tak pro radost a bez barev. je to hawker hurricane mk.I, osmactyricetina od hasegawy. vcera vecer jsem to prines a dneska rano (v nedeli) jsem vyrazil do prace pro lepidlo, brusne papiry a skalpel. dopoledne jsem to vsechno rozlozil na noviny a uz to v byte zacalo krasne smrdet po lepidle. dnes jsem sestavil kokpit a casem se to rozjede...


tak se nam to pekne rozjelo...
uz zbyva jen nalepit obtisky a kocku pod kabinu


2 komentáře:

  1. Anonymní5:38 dop.

    Koukam ze v Anglii radi stejny virus, pac Jury si o vikendu zrovna koupil taky nejakou tu lepici skladacku :-) Tak schvalne kdo to rychleji dokonci...

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj lucko,
    kdyz jsem byl malej, tak jsem s tim nemel tu trpelivost a slepil jsem model za par dni a to
    jen diky tomu, ze nektere casti musely uschnout, :-).
    ted uz vim, ze lepeni neni o tom, jak to zvladnout rychle, ale o tom, jak to "zvladnout" co nejpomaleji a uzit si to.

    mej se moc fajn,
    tom

    OdpovědětVymazat